fredag 7. september 2012

En liten vest

Etter inspirasjon fra Facebook gruppa "strikkesida" ble det til at jeg strikket en liten vest i går! Garn og knapper hadde jeg i garnlageret, så da var det bare å sette igang. Oppskriften er fra Pickles og er gratis i den minste str. den finner du her.  Jeg hadde håpet at den ble litt større enn den ble, slik at den kunne ha passet til Lilleknerten, men det ble den ikke. Neste gang får jeg prøve med ett annet garn og i en str. større.
 
Vesten får ligge å vente på en passende mottaker så lenge =)
 
Produkt nr. 44 - Enkel vest fra Pickles str. 1 år
Garn: Artic (Trysil Garn)
Pinne # 5
 
 

1 kommentar:

  1. Denne vesten inspirerte meg virkelig til å strikke en vest selv :) Utrolig søt!!

    Spørs om jeg klarer å strikke en i samme tempo..:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥