onsdag 24. oktober 2012

UFO del 5

Antall UFO'er krymper sakte men sikkert... Neste par ut er ett par firkanttøffler! Jeg hadde strikket 1 og lagt den bort! I helga ble nr. 2 strikket, tråder festet og tøfflene montert & tovet.
 
Jeg var en smule spent på hvilken str. dette var! Etter å ha vært avglemt og bortgjemt i 2-3år hadde jeg ikke snøring på str. På pinnene var det 22m & 24 riller på hver lapp, trikket i østlandsgarn & pinne # 3,5 - etter toving ble de helt perfekte til min fot, som er str. 38!
 
Tøfflene passet meg utmerket, kjenner jeg er litt frossen i dag & ett par tjukke tøffler varmer mine kalde føtter i dag!
 

Produkt nr. 55 - Firkanttøffler str. 38
Garn: Østlandsgarn
Pinne # 3,5
 

1 kommentar:

  1. Fine farger sammen! Godt de passa til deg etter toving.

    Ha en fin onsdag ettermiddag!

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥