onsdag 3. mars 2010

Daffedag!

I dag har jeg stort sett ikke gjort noen ting etter at jeg kom fra jobb! Middag må man jo ha så det ble det, men ellers har jeg stort sett vært å finne i sofa under ett pledd med ett par nye grytkluter på heklenålen! Har endelig fått tak i garn til å lage premie til vinnerene av give awayen på bloggen min... Tok litt tid, men måtte kombineres med en tur til byen.

Så det blir snart nå! Får blogge mer grytkluter i morgen, da regner jeg med de er ferdige! Ellers har jeg planer om å gjøre ferdig litt mer av det jeg har begynt på tidligere, men som ikke har blitt ferdig.... Får se hva jeg rekker i helga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥