onsdag 24. mars 2010

Gammelt syskrin!

Se hva jeg har fått! Jeg hadde vel nevnt tidligere at jeg ønsket meg ett slikt gammelt syskrin, men at det var så vanskelig å finne til en billig penge... Vel Vidar troppa opp på stua vår på søndags kvelden med dette i hånda! TIL MEG! Ble så utrolig glad!!

Litt nedstøvet og godt brukt, men det gjør ingenting! Må vel ta fram vakertua, malerkost og litt verktøy en dag å fikse litt på det!



Hva syns du? Beholde den gamle lysebrune/beige fargen eller male det hvitt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥