mandag 1. mars 2010

Soverommet & kontoret....

Det ble en tur til IKEA i dag! Hurra! Fikk handlet litt til soverommet og den bokhylla til kontoret som var utsolgt sist vi var der.



Malte den gamel pulten vi fikk fra mamma & pappa...




Ferdig malt i bomull! Mangler bare skuffene nå, de ligger enda hjemme hos mamma & pappa

Kontoret fikk ny bokhylle, Expedit fra IKEA, 185 x 185cm, kjempestor! Får plass til det meste der!


Tapeten på soverommet vårt! Hadde vært fint om det hadde vært ett barnerom....


Grunning, to strøk med maling (vanilje) og noen nye møbler!
Måtte bare kjøpe to deilige saueskinn, Ludde, på IKEA i dag! Husker jeg hadde ett saueskinn ved senga da jeg var lita, var så deilg å vånke og stå på ett varmt og mykt skinn! Når feriepengene kommer blir det ny seng på oss! Skal ha Hemnes seng, samme som nattbordene!

*gleder meg allerede til å stå opp i morgen!*


Hvite rullegardiner og nye gardiner og gardinstenger! Leha gardiner som jeg kjøpte da Kid hadde gardinsalg for en stund siden. Manger bare å male taklistene, dørkarmene og vinduene, men det tror jeg må vente til våren/sommeren så dørene kan stå åpne!


Hemnes nattbord, Årstid lampe og ei vekkerklokke fra IKEA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥