lørdag 2. februar 2013

Småstrikk & give away!

Minner først om den lille feiringa av 100 000 besøkende på bloggen med en Give Away, den finner du her!



Litt småstrikk til ett par små barnehender! Fant en votteoppskrift på facebook som jeg prøvde, men jeg ble slettes ikke fornøyd! Disse skulle være en liten bursdagsgave til en gutt som nettopp har blitt 2 år....

Produkt nr. 11 - rillestrikkede votter ca 2 år
Garn: Falk
Pinner # 3
 
Ettersom jeg ikke synes di passet på en barnehånd var det bare å hive seg på pinnene igjen! Denne gangen med oppskrift ifra Pickles sitt Lekeplass-sett. Jeg hadde ikke mer restegarn igjen i falk med farger som passet til en gutt, så da ble det restegarn ifra Viking sport istede!

 Votter med lang og god ribb som enten kan brettes ned etter trekkes langt oppåver armen. Håper mottaker liker disse ;0)
Produkt nr. 12 - Votter str. 2 år
Garn: Viking sport
Pinner # 3,5


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥