torsdag 14. februar 2013

Snart i mål....

4 dager igjen til lårbeinstermin/ menstermin og 10 dager til UL termin! Tjukkebolla & samboer var hos jordmor i dag på 39 uker's kontroll og alt var fint med mor og barn.Blodtrykket har faktisk steget til det som er "normalt" hos en ikke-gravid 20 åring, 122/79, jeg med mitt LAVE blodtrykk har ikke hatt så høye tall siden jeg ble svangerskaps forgiftet på slutten av forrige svangerskap. Men det var ingen tegn til noe forgiftning i dag =) Vekta har rast oppover de siste ukene og viser nå +9kg, håper og tror noe av det skyldes litt vann i kroppen!! Baby'n ligger nå godt ned i bekkenet, så nå håper jeg det ikke er lenge til hun kommer, jeg begynner nemlig å bli VELDIG UTOLMODIG! 

Fakta uke 39:
Vekt: 3400g
Lengde 49cm

På tur hjem fra kontroll ble det en liten tur innom Falksenteret og der var det SALG på sportsbutikken til Ove Aunli! Jeg handlet litt... Bla. denne herlige dun jakka!! Klarte så vidt å dra igjen glidelåsen over magen, så nå gleder jeg meg bare til kroppen min er "normal" igjen. Har allerede begynt å glede meg til å komme inn i klærne som ligger i klesskapet og ikke minst til å ta på meg den nye jakka når jeg skal på trille tur! Bare elsker den jakka!! Jeg har aldri eid noen dun jakke før, så dette var en herlig oppdagelse! 

(Beklager litt uklart bilde)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥