mandag 15. februar 2010

Helga...

Hadde formiddags helg denne helga! Hurra, 2 x 12t skift, det betyr i det minste at jeg snart har langfri! I tillegg fikk vi overnattingsbesøk fra Lensvika i helga. Ken Tommy's tante Kari & onkel Ole Kristian med barna la turen utåver til oss! Det var koslig selv om jeg hadde arbeidshelg.

Da jeg kom hjem fra jobb på lørdags kvelden sto maten på bordet! For en service! Men gleden var kortvarig... Fikk omgangssyka som kasta på meg i 9 tia på kvelden så da var det bare å bruke resten av lørdagskvelden på å springe mellom stua & badet.... Fikk sove noen timer natt til søndag, før det var på'n igjen! Utrolig slitsomt! Ble plutselig veldig glad for at vi har dør mellom soverommet og badet!

Mer effektiv slankemetode skal man værtfall lete lenge etter! (er vel ikke noe å trakte etter akkurat!) Så da søndagen kom hadde jeg nesten ikke fått sovet og kroppen var helt i ulaget! Ble ikke noe arbeid på meg på søndag kan man trygt si! Formen dro seg til utåver søndagskvelden så det ble jobb på meg i dag selv om formen ikke er helt tilbake til normalen! Regner med den kommer seg bare man får litt mat & drikke innabords.

Hadde planer om å gjøre litt i huset i dag, men hele ettermiddagen gikk bort til soving for å få igjen litt krefter etter helga! Eneste jeg har gjort på tre dager er vel jobbing på lørdag, litt klesvask i dag, drikke vann (helst ikke spise mat) & lage grytkluter! Er snart ferdig med tredje paret med grytkluter, men klarer ikke finne det hvite nøstet så mangler kanten rundt enda. Må vel lete litt mer i morgen.

Gleder meg til denne uka er ferdig for da går jeg ut i langfri og det er vinterferie for skolene her i Trøndelag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥