fredag 18. november 2011

Enda en gave i boks!

Jada, nå har jeg strikket som en gal denne uka også! Ønsket var noe hjemmestrikket, det skulle være svart & sjokkrosa! Svart ble det og enda en genser er ferdig! Puh! Nå blir det en liten strikkepause/ nedtrapping på strikkinga i noen dager...

Kjenner jeg ikke er 100% i den ene skuldra, strikkinga alene kan vel ikke ta hele skylden... Hemsing på Lilleknerten, opp & ned av senga, stolen, lekegrinda, gulve osv er vel med på dette også. I tillegg til at jeg har en liten uvane å sove som en stein, kan legge meg og våkne akkurat likedan morgenen etter, å noen ganger sover jeg visst på skuldra...! Uansett, tar en liten pause nå, så får vi se hvor lenge den varer! Har endel julegaver igjen som skal lages, så kjempelenge blir det ikke, men det blir ikke slik turbo-strikking som jeg har drevet med den siste stunden...

 Produkt nr. 93 - Genser med rundfelling str. 2 år
Garn: Falk
Pinner # 3 & 3,5

I mellomtida blir det mammakos med Lilleknerten <3
Lilleknerten er faktisk 9mnd i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥