tirsdag 15. november 2011

Her går det rundt i rundt...

Enda en genser med rundfelling er ferdig! Her går det unna & enda en er på pinnene! Nå henger begge de hvite genserne å venter på sine nye eiere!

Produkt nr. 92 - Genser med rundfelling str. 4 år
Garn: Falk
Pinner # 3 & 3,5



Den lokale garnbutikken ville låne snønissebarna mine for å bruke de i utstillingen sin! Nå er nissene på plass sammen med endel andre nisser som gleder seg til jul! Bildet er lånt fra "Hjørnestuo" sin side på Facebook.


Her er dagens nyhet! Jeg har laget meg en egen side på Facebook hvor jeg legger ut og evt tar imot bestillinger på hjemmelagde ting. Siden heter "Gavehjørnet"  kom å finn meg & se hva du kan finne i butikken! Jeg er helt i startfasen enda, men håper jeg får tid til å lage mer etterhvert som kommer i butikken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥