mandag 20. desember 2010

4 dager igjen!

Nå er det bare 4 luker igjen på adventskalenderen, men jeg har gått ut i langfri og tar livet med knusende ro! I dag har jeg bare vært hjemme og fyrt i ovnen og kost meg med hund & katt! Mens jeg satt i sofan med strikkinga mi så jeg til min store glede at vi hadde fått besøk! Ute på meisebollene var det plutselig full aktivitet og masse små sultne gulspurver koste seg med maten! Endelig, det var på tide må jeg si! Til tross for sky og skvettne småfugler fikk jeg knipset ett bilde med mobilen.


Nå er det siste rest av julegavene som er på pinnene! I dag ble det tovet 2 par nissevotter! Nå tror jeg ikke det blir flere av disse vottene til jul....
Produkt nr. 115 & 116 - Røde tovede nissevotter, str. dame & 6-9 år
Garn: PT2
Pinner # 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥