lørdag 11. desember 2010

Helg igjen =)

Oppdaget plutselig at det er en liten evighet siden jeg har oppdattert gjørelista mi! Det meste på lista er ferdig, men noen store å litt langdryge prosjekt gjenstår... Åsså dukker det plutselig opp noen uplanlagte prosjekt innimellom! Nissebarna MÅ vært ferdig til jul, så jeg må vel sette meg ned å strikke noen gensere snart :0) Spørs om ikke resten av lista blir med over til 2011...

* Grått teppe heklet i staver
* Lommetøffler
* Nissebarna (mangler genser på begge)
* Ullbukse til baby i striper & hjerter
* 2 par røde grytkluter
* 2 langluenisser
* 1 vinveske
* Fanakofte til meg selv (begynt på, men rakket opp igjen...)
* Hvitt calorimetri (ikke begynt på)
* Firkanttføler str. 40/41
* Solan (65% ferdig)
* Hentesett i bomull (gjøre ferdig buksa & lua + jakka som ikke er påbegynt)
* Snønissebarn (ikke påbegynt)

Dette er min aller siste arbeidshelg i år og vi er ferdig med de aller fleste julegavene *HURRA!* Så når de siste gavene har blitt pakket inn er det bare å kose seg med julepynting og baking! Vi har foresten fått rikelig med julesnø den siste uka! Men nå ser det ut til at værgudene har gått tom for både snø og minusgrader! KRISE! I går krøyp gradestokken opp over null tallet og viser nå + 2-3 grader! JULESNØEN SMELTER!

Det MÅ bli snø igjen til jul, blir helt krise uten julesnøen!
"I'm dreaming of a white christmas just like the ones I used to know"


1 kommentar:

  1. Hei, er imponert over alt du får til.
    Alltid mykje ekstra ein skulle gjort no før jul, men den kjem like fort på meg kvart år.
    Men i dag har eg hatt bakedag, har bla laga risbollar etter di oppskrift :)
    Har tenkt å prøve lettvint snickerskake òg, men må nok på butikk først å kjøpe ingredienser.
    Ynskjer deg lykke til framover med Nurket i magen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥