torsdag 30. desember 2010

Fargeeksplosjon!

Etter gårsdagen's juleselskap fikk jeg forespørsel om jeg kunne lage ett sjal og fikk med meg ett nøste med fargesprakende garn! Tror ikke jeg har sett ett slikt fargesprakende garn før, det er nesten som hele nyttårsaften stappet sammen på 100gr! Fargene går i orange, gul, rosa, lilla, turkis, blå & grønn +  en sløvtråd! I dag har vi bare hadd en "sløve dag" og heklenåla har gått jevnt og trutt... så nå er sjalet ferdig!

(Beklager litt dårlig lys...)
Produkt nr. 121 - Heklet sjal i kjærlighetsknuter
Garn: Silver Soft
Heklenål # 4,5

Heklet en blomst i samme garn også når jeg først var i gang!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥