torsdag 16. desember 2010

Tovet vinveske og en litt annerledes lue

Her kommer en litt annerledes lue! Denne har absolutt ingenting med jul å gjøre, men etter inspirasjon fra Charlotte, måtte jeg også prøve meg på ei slik lue! Dette blir nok en påske hitt! Har allerede fått flere forespørsler om å strikke slike luer! Samboer så litt rart på meg da jeg sa det var ei "Kvikk Lunsj" lue jeg hadde på pinnene, men da lua var ferdig strikket og dampet i går kveld fikk pipa en annen låt! Ken Tommy'n har værtfall fått seg ei påskelue, så gjenstår det å se om den blir brukt!
Produkt nr. 114- Kvikk Lunsj lue str. M
Garn: Falk
Pinner # 3,5


Enda en tovet vinveske er ferdig & oppi står en flaske Lindemans rødvin! Dette er ikke noe julegave, men en takk for hjelpa gave =) Vesken er pyntet med en heklet blomst og ett hjerte
Produkt nr. 113 - Tovet vinveske
Garn: Østlandsgarn
Pinner # 7
Heklekrok # 3,5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥