torsdag 6. januar 2011

13.dag jul

I dag er det 6.januar (13.dag jul) å etter tradisjonen skal jula ut nå! Hjemme hos oss er det fort gjort, så det må bli målet for dagen! Begynte å "rydde" litt i juledekorasjonen i går og den ble litt stusslig kan man si! Spørs om jeg må ut å kjøpe noen nye blomster snart med friske farger, den ene julestjerna vi hadde har tatt kveld og det ser ut til at sviblene snart følger etter...

Jeg har vært veldig glad i eføy, men den er litt grønn og kjedelig, må ha noen blomster med masse farger nå! Hva er din favorittblomst? 
Kanskje noen primula vulgaris gjør susen?



2 kommentarer:

  1. Godt nytt år!
    Primula Vulgaris gjør absolutt susen.
    De minner meg om at vi går mot vår.

    SvarSlett
  2. En bukett tulipaner er min favoritt!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥