mandag 31. januar 2011

Oppsummering januar

Det ble hele 11 produkter i januar! Ikke verst, ligger nesten litt framfor skjema nå! Kanskje like greit, regner med det blir litt mindre håndarbeid når baby kommer & i sommermånedene. I januar ble det endel ting til baby; ulljakke, 2 ullbukser, stelleunderlag, ullsokker og gardiner. Papps'n fikk seg rosenborg lue og Chakra fikk seg ullgenser. Ett par grytkluter til gaveskapet, ett babyteppe på bestilling og ett par lommetøffler i bursdagsgave.

Ingen baby har meldt sin ankomst enda, så da blir det en februar baby :0) 
10 dager igjen til termin nå! 


2 kommentarer:

  1. Hei:) Så fin og koselig blogg du har:)
    Strikka genseren til hunden var bare helt nydelig!Tror jammen jeg skal prøve meg på en slik en,selv om jeg ikke har hund. Men først må jeg få unna noen andre strikkeprosjekt:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for besøket i bloggen! Hiv deg over strikkepinnene og lag en hundegenser ;0)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥