onsdag 19. januar 2011

Siste dag på jobb

I dag er det min siste arbeidsdag før jeg går ut i permisjon! I morgen begynner "ventetida" (syns jeg har ventet lenge nok allerede, men...), håper baby'n bestemmer seg for å komme litt før eller til avtalt tid! Tror det kan bli drygt å gå over tiden! Tror ikke det skal bli noe probelm med å fylle dagene mens jeg er hjemme, alltids noen småting å pussle litt med og plutselig er baby'n kommet.... Skulle dagene gå treigt får jeg bruke tiden til å sove lenge utåver dagen, tenne opp i ovnen, spise en god frokost og bare gjøre ting jeg har lyst til ;0)

Sykehusbagen må vel snart pakkes også! Har laget meg en liten liste over ting jeg skal ha med, men vil gjerne ha tips ifra deg! Hva er kjekt å ha med og hva er absolutt nødvendig? Vi bor ett stykke unna sykehuset så det er ikke bare for den kommende pappa'n å ta en svipptur hjemmom for å hente noe vi har glemt! Regner med det heller blir pakket litt for mye enn litt for lite kjenner jeg meg selv...

* Hva bør jeg ha i sykehusbagen?!


2 kommentarer:

  1. Så spennende! Siden jeg ikke har barn selv har jeg ingen aning på hva du bør ha med i bagen, men gud, så spennende :D

    SvarSlett
  2. hei: muligens det e lurt å ha fullopplada fotoapperat/ videokamera evnt ekstra batteri. Amme BH og engangs ammeinnlegg og nånn i ull. (anbefales for å unngå brystbetennelse etter hjemkomst også da). drikke, frukt, snavvel t underveis i fødsel. helsekort og andre svangerskapspapirer, toalettsaker (shampoo, balsam, dusjsåpe, tannkost og tannkrem, purelan (brystvortekrem), deodorant, fuktighetskrem, lypsyl, (veldig tørr luft på sykehus), hårbørste og hårstrekk, sminke /sminkefjerner) Bind, mykt toalettpapir, T-skjorte, deo, tannbørste t far (mer hvis han skal sove på sykehuset), gode klær og varme sokker, innesko, klær til baby (hentesett og litt til å bruke på sykehuset) sykehusklær er ikke så spessielt fint å se på. småpeng t parkering og automatmat/ drikke, halspastiller, lesestoff/strikking til dagene på barsel. håper dette er til hjelp:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥