tirsdag 20. mars 2012

Kvikk Lunsj

Nå er det ikke lenge igjen til påske, og i går var Mormor på besøk hos Lilleknerten. Hun hadde strikket ny Kvikk Lunsj lue til henne! Lua passa helt perfekt! Nå er værtfall Lilleknerten påske klar! Tusen takk snille mamma'n min! Hun lagde en til henne i fjor også, den finner du her

Kan jeg se oppi den tro?

Åj! Her var det noe spennende!

Hihi! Lille "farsk" ongen min <3

Gårdagen's pusleri ble en tennbrikette-skjuler. Ser det er så mange som blogger om slike i alle slags varianter & mønster. Jeg gjorde min enklest mulig med å bare hekle fastmasker & til slutt pynte med ett pyntebånd jeg hadde liggende. Slo flere fluer i en smekk, fikk brukt litt restegarn & pyntebånd, prøvd noe nytt og fikk en finere tennbriketteboks!


Produkt nr. 16 -Tennbrikette skjuler
Garn: Mor Aase bomull
Heklenål # 4 1/2

1 kommentar:

  1. Nydelig, lita jente i morsom lue! Tennbrikkeboksen ble også dekorativ med det flotte pyntebåndet.

    Ha en fortsatt kreativ uke!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥