onsdag 7. mars 2012

Oslo-anorakken

Neste prosjekt er klart! Ramla over denne Oslo-anorakken da jeg surfet div. blogger her en dag! Til slutt måtte jeg bare kjøpe mønster & garn og i dag kom pakken i posten!! Hurra! Det gikk fort!

300g rosa (askepott) & 300g hvit (snøkrystall)

Tenkte denne var fin sammen med Hello Kitty ullbuksa jeg holder på med til Lilleknerten. Mangler noen sriper enda, men nå er det ikke lenge til den er ferdig. Har også funnet oppskrift på en lue & votter jeg tenkte å lage i samme stil! Gleeeder meg til påske & langfri, da tror jeg det blir endel avslapping & strikking ;0)



Var ikke denne anorakken bra fin?!
Bildene er fra oppskriften til Pickles og den finner du (gratis str. 6-12mnd) her


1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥