mandag 5. mars 2012

Varm på føttene & jeg prøver sjangsen igjen

Varm på føttene må man være! Disse varmer en kollega =) Sokkene ser litt rar ut i fassongen, den smale ribben gjør at de sitter godt på foten, men likevell er de ganske så tøyelige!

Jeg er snart ferdig med det første benet på Hello Kitty ullbuksa til Lilleknerten også! Må prøve å få strikket den ferdig om noen dager....

Produkt nr. 14 - Ullsokker str. 43
Garn: Viking sportsragg
Pinner # 3,5

Jeg prøver meg på en giveaway igjen jeg! Denne gangen er der bloggen Hvit Romantikk som trekker ett eggskap! Hadde ikke hørt om det før, men det var jo sjikkelig stili & praktisk! Jeg vinner jo aldri noe, men jeg vinner hvertfall ikke om jeg ikke prøver ;0) Meld deg på du også! Trekning 11. mars


 

1 kommentar:

  1. Må si du har en utrolig fin blogg. Mye fin lesing. Har sitti å bladd meg litt frem og tilbake her. Endte opp med å låne bamseoppskriften din og linker til det når jeg legger den ut =)

    Takk for titten =)
    *surrehue*

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥