søndag 18. april 2010

Loppis!

På lørdag ble det en tur på loppis! Møtte opp 10min før anonsert åpningstid for å sikre meg de beste skattene, men neida! Lokalet var stappfult av folk og de beste tingene var selvfølgelig borte! Ble så sinnsykt irritert over at de hadde åpnet dørene før anonsert tid!!!! Er det satt en tid så er det satt en tid! Fant noen småting, men det ble ikke helt de store funnene! Syns jeg fikk mye for 60,-

Fant 8 slike glassbrikker,betalet 10,- for disse

Disse to boksene ble mine for 10,-


Denne blomsterpotten kostet også 10,-

Denne hjørnehylla kostet 20,-
Må vel finne fram malingskosten på denne....

Denne store skåla kostet 10,-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥