søndag 25. april 2010

Malinga har begynt...

I dag fikk jeg litt tid før jeg dro på jobb, så nå er talerkenhylla, hjørnehylla & den tripple pidestallen grunnet! Må ha noe å gjøre når jeg står opp i morgen, så da blir det siste strøk på listverk i gangen oppe og litt mer maling på lopps funnene! Må vel en tur ut for å kjøpe mer maling snart også...

Hadde håpet på ute-vær i morgen, men ifølge yr.no ser det heller dårlig ut! Overskyet, 10-12 grader & masse regn... Skal uansett bli godt med ett par fridager, da kan jeg bare sose rundt hjemme å gjøre akkurat det som passer meg! Herlig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥