tirsdag 13. april 2010

Snart vår ♥

 Det våres ute og jeg har tatt en titt ute i blomsterbeddene rundt huset! Spennende å se hva som fins i blomsterbeddene, siden det var vinter og snø her da vi flyttet hit! Våren er så fin en årstid! ♥ Så masse fint som våkner til liv igjen etter en vinter i dvale!

Denne planten/ blomsten har en sterk lukt!

Vet jeg har sett denne en eller annen plass før, men kommer ikke på hva den heter og hvordan den vil se ut når/om den blomstrer! Noen av dere som kan hjelpe meg?


Denne er også en gammel kjenning jeg har sett før, som jeg ikke husker hva heter eller hvordan den vil se ut når den blir fullvoksen! Vet du noe om denne også?




Hva er denne hårdotten?

Her er det vel påskeliljer som er på tur til å blomstre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥