søndag 21. oktober 2012

Dorthe genser

Min "Dorthe" genser har vært ferdig en god stund nå... men jeg er ikke fornøyd!! Vurderer VELDIG sterkt å rekke opp hele dritten å lage den på nytt! Genseren ble stor som ett telt, (ja, den skal være stor, men ikke SÅ stor) uformeling og kanskje i korteste laget. Skuff!
 
Vurderer derfor å demontere og rekke opp hele greia! Ikke noe gøy når man har brukt mye tid & penger på noe man slettes ikke blir fornøyd med! Eneste ulempen er at det er noe sjikelig herk å rekke opp Iris & tynn alpakka... Iris garnet er ganske loddent, noe som gjør at det floker seg og baller seg sammen med strikkinga!
 
Bildet av meg med genseren på lyver! Har en hel haug med genser bak meg som bare er i veien...


 
Synes rett og slett den ble enorm! Ca. 130cm rundt, når den ligger flatt. Til sammenligning er 120cm det samme som str. xxl i "vanlig" ullgenser. Jeg er en liten str M for tiden... Lengda fram er 62cm og 68cm bak. Fra håndledd til håndledd måler den 159cm (målt over skuldrene)
 
Produkt nr. 53 - Dorthe genser str. alt for stor
Garn: Iris & Tynn Alpakka
Pinner # 7
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jaaa... Det er en av grunnene jeg vil ikke ha sånn genser ! Jeg kommer til å drukne i den ( 160cm er min høyde ! ) Jeg synes at den skal strikkes etter mål :-) , vi er forskjellige ! Hilsen Svetlana

    SvarSlett
  2. Du kan jo prøve å selge den på Finn.no:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥