mandag 22. oktober 2012

UFO del 4

Dukketeppe i sikksakkmønster!
Tror jeg er inne i en UFO trend! Har funnet fram endel UFO'er som jeg flere ganger har hadd planer om å få ferdig.... Disse U Ferdige Objektene har en liten tendens til å hope seg litt opp hjemme hos meg! Kan ikke skjønne hvorfor.... "Åj, den var fin, sånn vil jeg lage!" " åååå, den var fin da, lager en slik jeg også!" Jah, ikke alle ting er like givende hele veien og endel må desverre ligge på vent en stund før de blir ferdige.
 
Kanskje dette blir en adventskalender pakke til prinsessa?!


Produkt nr. 54 - Dukketeppe i sikksakkmønster ca. 34 x 44cm
Garn: Mor Aase bomull
Heklenål # 3
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Lekkert dokketeppe! Dette blir nok veslemor glad for.

    Ha en strålende mandag! Her er det kaldt, men sola skinner, og i dag kommer ullklærne til sin rett.

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥