onsdag 17. oktober 2012

Nye Twilight votter

Ett par nye votter til meg, strikket i deilig alpakka! Er så fornøyd med passform, tykkelse og mykheten på disse Bella vottene fra Twilight filmen! Jeg har ett par i lilla fra før, så nå har jeg 2 par som jeg kan bytte på ;0) Da tror jeg egentlig at jeg har det meste av ullklær som jeg trenger denne vinteren. Kanskje på tide å strikke litt til resten av familien også...

Produkt nr. 51- Twilight votter
Garn: Viking alpakka superfine
Pinner # 5

Oppskriften på vottene finner du her: Bellas votter
Jeg legger med en liten rettelse her... manglet noe på disse omgangene!

Høyre hånd - kile
Omg 45&46: 2r, (fm), 5r, (fm), 14r, 1vr, 12r, 1vr
Omg 48&49: 2r, (fm), 7r, (fm), 14r, 1vr, 12r, 1vr
Omg 51&52: 2r, (fm), 9r, (fm), 14r, 1vr, 12r, 1vr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥