torsdag 14. juni 2012

Lykke...

"Noen" har kjøpt seg litt lykke... Det trengs innimellom, selv om den beste lykken er den man skaper selv =)

Nytt vaffeljern! Jernia hadde -50% i nettbutikken! Har ønsket meg dette jernet en stund, men har bare ikke rotet meg til å kjøpe det, ettersom jeg har jo allerede ett dobbelt ett fra før. Problemet med det gamle var at det steikte kjempetregt!! Vi har dette Äviken jernet på jobb & bare elsker at det steker så kjapt! Nå har jeg endelig også ett! Hurra! Finnes nesten ikke noe som er så kjedelige som å vente lenge på rykende ferske vaffler! Nå slipper vi vertfall det ;0)


Lillesøster var på besøk da jeg hentet pakken, så da måtte vi ta oss en vaffel lunch! Liten spiste bare hvitost, men kosen var absolutt til stedet!

(Se bort ifra den gedigene haugen med klær på senga i stua... midt i klæsvasken!)

Litt mer baketing er handlet, men ikke rukket å prøvd enda! Skal bare ditt, skal bare datt... Vips, så var det ikke mer tid igjen! Håper på å få gjort litt mer av div.ting & prosjekter neste uke!!

Dette blir gøy! Gleder meg til å prøve denne herligheten!

Ett par nye sko til meg, kjøpt på salg disse også, -50%... Ser ut som to forskjellige par ettersom hvilken vinkel & lys man ser de i! Passet utmerket, ettersom ett vennepar giftet seg dagen etter shoppinga =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥