lørdag 2. juni 2012

Litt avveksling

Som en liten avveksling fra strikkinga har jeg funnet fram symaskina igjen! Den er noe kranglende enda, tror jeg bare må kjøpe meg en ny! Noen som har tips til hvilken en jeg bør kjøpe? Trenger ikke all verdens funksjoner, men vil gjerne ha overlock =)

Var innom Rema1000 tidligere i uka og kjøpte med meg ett fleespledd for en billig penge, i dag fant jeg fram saksa og klipte til ett passe stykke, krangla litt med symaskinga..... og sydde en kose-pose til hunden vår! Hun elsker å grave seg ned under ett pledd i sofa, noe som kan være litt irritabelt når andre i familien kunne tenkt seg å sitte ifred under det samme pleddet. 

Ser ut til at kose-posen ble en suksess! Hun må ha litt hjelp til å komme seg inni posen, men når hun først har kommet seg inni ser det ut til at hun KOOOOSER seg!



Produkt nr. 30 - Rosa kose-pose i flees - str. dvergpincher


Lagde ett par luer også, den første ble for liten og den neste ble litt for stor.... Jaja, bedre lykke neste gang! Kan ikke få til alt med det første, hvertfall ikke når man ikke har mønster å bare lager ting utav det blå.



Produkt nr. 31 & 32- luer  i jersy, muligens str 46 & 52...

Lilleknerten like uansett den lua som ble litt for stor, tok den på seg med det samme og surret rundt i den ganske så lenge før hun ville ta den av seg ;0) Planen var å lage noen vårlige luer for å ha i barnehagen, så da er det vel bare å prøve seg på en ny lue etter hvert som forhåpentligvis blir litt mer passe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥